I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 11 Disember 2010

biLa rinDu keMBali




sungguh...hati ini memang benar terlalu merindui family yang berada di malaysia,sudah sekian lama benar tidak pulang ke malaysia dan bertemu mereka.harap2 mereka sentiasa sihat hendaknya,dari saat aku terbang pada tanggal 2sep 2009(besday apik) hingga skang,memang menguji kerinduan dan kesabaran ku tatkala terpaksa berjauhan berkilometer jauhnya.tapi 2 sume adalah ujian yang perlu aku lalui coz memng niat aku dari awal lg untuk sambung belajar di al azhar.walaupun aku terpaksa menolak beberapa tawaran ipta tempatan,(UNISZA,UMP) namun aku gagahkan gak untuk capai cita2 aku jadi seorang pendidik.harap2 sumenya akan dipandng oleh allah.itu sume dulu,tapi skang aku dah punya sahabat yg ramai dan dengan satu tujuan datng ke sini untuk menuntut ilmu...huhu.aku harap dapat buat yang terbaik memndgkan tahun nie gak adik aku exam SPM.so,nak x nak aku dan family memng mengharap yang terbaik la dari die.setelah adik aku yg last peroleh result yg membanggakn dalam UPSR.hehe.papepun buat ayah n ibu serta sume adik2 n kawan2,doakn yang terbek wat amie.moga2 ada natijah yang baik akan diperolehi,untuk hilangkan kerinduan aku,aku tatapkan sekali last pic time rye ritu..huhu.insyallah tahun depan ada umur pnjang kita dapat raye sme2 lak.emm sebelum itu,ada ujian besar yg perlu aku lalui,hope sume ok..doakn sume ye...salam rindu dari bumi kinanah..khas untuk family n sahabat2 tercinta..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan